Termeni și Condiții

Vizitarea, folosirea, sau comandarea produselor vizualizate pe site-ul Store21.ro implică acceptarea Condiţiilor de utilizare ce vor fi detaliate mai jos. Pentru folosirea în bune condiţii a site-ului, se recomandă citirea cu atenţie a Condiţiilor de utilizare.

Site-ul Store21.ro este proprietatea Societății Comerciale TNS ONLINE TRADING SRL. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor Condiţii de Utilizare precum şi orice modificări site-ului Store21.ro fără o notificare prealabilă. Accesând pagina Condiţii de utilizare, puteţi citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.

TNS ONLINE TRADING SRL nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături de pe site-ul Store21.ro, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii site-urilor în cauză. Sunteți de acord că furnizarea serviciilor sau a produselor prezentate pe Store21.ro să înceapă imediat după îndeplinirea tuturor formalităţilor de înregistrare cerute. Informaţiile furnizate trebuie să fie corecte. Optând pentru înregistrare, vă obligaţi să ne furnizaţi corect numele, adresa şi alte informaţii utile. Pentru corectarea sau actualizarea acestor informaţii, accesaţi meniul "Contul meu". Prin accesarea contului şi utilizarea parolei personale sunteţi responsabil pentru toate acţiunile care decurg din folosirea acestora. Store21.ro nu poate fi facut responsabil pentru erorile survenite în urma neglijenţei utilizatorului privind securitatea şi confidenţialitatea contului şi parolei sale.

Protecția datelor cu caracter personal este reglementată în România de Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP). În conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, TNS ONLINE TRADING SRL, are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate mai jos, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră.

În conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 677/2001, persoanele înregistrate, în calitate de persoane vizate, au următoarele drepturi:

  • dreptul la informare (art.12);
  • dreptul de acces la date cu caracter personal (art.13);
  • dreptul de intervenţie asupra datelor cu caracter personal (art.14);
  • dreptul de opoziţie (art.15);
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17);
  • dreptul de a se adresa justiţiei (art.18).

 

Returul produselor

Clientul nostru beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a anunța returul unui produs, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri înafară de cele de transport.

Rambursarea banilor se face în termen de maxim 14 zile din momentul primirii produsului de la cumpărător, prin transfer bancar în contul ales de dumneavoastră, iar taxele de transport pentru tur și retur sunt suportate de câtre client.

Produsul returnat trebuie să îndeplinească următoarele condiții pentru a fi returnat:

 

Să nu fie deteriorat;

Să nu conțină urme de utilizare (lovituri, zgârieturi, pete, etc.);

Să nu fi suportat șocuri electrice cauzate de o pană de curent sau prin contactul cu lichide;

Să fie împachetat corespunzător în cutia originală a acestuia, nedeteriorată, cu toate accesoriile primite și etichetele întacte;

Să aibă asupra sa toate documentele cu care a fost expeditat (factura, certificatul de garanție, certificatul de conformitate, manualul de folosire, etc.);

ATENȚIE!

 

Nu pot fi returnate următoarele categorii de produse conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014:

 

Produsele care prezintă modificări fizice (ciobiri, zgârieturi, lovituri, daune, pete, șocuri);

Produsele aduse pe comenzi speciale;

Produsele cosmetice, cele de îngrijire personală, igiena casei sau personală, accesorii medicale desigilate (aparate de epilat, periuțe de dinți, ață dentară, aparate de ras și altele);

Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă care au fost desigilate de câtre consumător;

Produsele care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, înseparabil amestecate cu alte elemente;

Produsele consumabile, care prin natura lor, odată desigilate nu pot fi revândute sub nici o formă;

A se lua în considerare următoarele:

Dacă produsul returnat a benificiat de transport gratuit la livrare, clientul va suporta și costul transportului înițial (cel de tur și retur);

Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat. Sau, în cazul în care acesta este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face împosibilă vânzarea produsului ca și unul nou, duce automat la aplicarea procedurii de returnare supusă unor taxe de re-aducere a produselor la starea în care au fost livrate.

Diminuarea se aplică între 10% și 90% din valoarea înițială a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicată câtre client la recepționarea produselor modificate.

Produsele se vor returna în maxim 5 zile calendaristice de la primirea confirmării.

Pentru a putea face o cerere de returnare a unui produs, trebuie să urmați una din următoarele variante:

 

  1. Trimitând o înștiințare la adresa de e-mail [email protected] privind solicitarea de retur.

 

  1. Luând legătura cu un agent Store21 din departamentul de retur produse la numărul de telefon 0762 122 221

 

NOTĂ:

După ce verificăm conformitatea produsului și ne asigurăm că totul este în regulă, un agent Store21 din departamentul de retur produse vă va contacta pentru a confirma returul dvs. și a stabili datele de livrare pentru returul produsului și contul în care doriți să vă facem plata.

 

Suma de bani se rambursează în termen de maxim 14 zile din momentul primirii produsului returnat, prin transfer bancar în contul transmis de câtre cumpărător prin e-mail sau telefon.

 

Comunicarea Electronică

Prin accesarea site-ului Store21.ro, folosirea, vizitarea, cumpărarea de produse sau trimiterea de e-mail- uri adresate echipei Store21, clientul consimte automat la dezvoltarea unei comunicări electronice cu aceasta. Comunicarea între cele două părţi (client şi societate) se realizează în mod electronic, considerându-se astfel că utilizatorul consimte primirea notificărilor de la Store21.ro în modalitate electronică, incluzând şi comunicări prin e-mail sau prin anunţuri pe site. Comunicarea electronică poate fi completată, dupa caz, de cea tradiţională.

 

Prin finalizarea comenzii utilizatorul este de acord ca documentele ce însoţesc fiecare comandă (factura, certificate de garanţie, desfăşurătorul comenzii şi modul de calcul, etc.) sunt transmise automat şi exclusiv, în momentul expedierii comenzii, pe cale electronică pe adresa de email folosită la crearea contului şi în contul de utilizator al clientului de pe Store21.ro. În cazul în care se doreşte ca documentele să fie trimise şi în colet, se va menţiona acest lucru la secţiunea "Adaugă comentarii" când se plasează comanda.

 

Lista tehnicilor de comunicare la distanţă conform Anexei din Ordonanţa nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă:

  1. imprimat neadresat;
  2. imprimat adresat;
  3. scrisoare tipizată;
  4. publicitate tipărita cu bon de comandă;
  5. catalog;
  6. telefon cu intervenţie umană;
  7. telefon fără intervenţie umană (automat de apel, audiotext);
  8. radio;
  9. videofon (telefon cu imagine);
  10. videotext (microordinator, ecran TV cu tastatură sau ecran tactil);
  11. poştă electronică (e-mail);
  12. telecopiator (fax);
  13. televiziune (teleshopping).

 

Taxe suplimentare

Preţul final plătit de client este format din preţul produsului şi eventualele cheltuieli de expediţie şi împachetare care vor fi precizate.

Societatea nu percepe nicio taxă suplimentară clientului la cumpărarea produsului.

Pentru orice taxă percepută în plus ne puteţi contacta imediat.

 

Modalităţi de plată

Plata se poate face prin orice modalitate disponibilă acceptată de Store21.ro.

 

Promoţii şi concursuri

TNS ONLINE TRADING SRL îşi stabilieşte singură regulamentele promoţiilor şi a concursurilor pe care le organizează. Data începerii şi terminării acestor promoţii este specificată pe site.

Aceste regulamente sunt aduse la cunoştinţă eventualilor participanţi numai prin intermediul site-ului propriu.

 

Reclamații

Dacă există un motiv care te nemulțumește în experiența ta de cumpărare online sau în raport cu produsele și serviciile magazinului Store21.ro, vă rugăm să ne contactați telephonic la  (+40)762122221, sau pe adresa de email [email protected]

 

Frauda

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului Store21.ro sau de a afecta performanţele serverului pe care rulează site-ul va fi considerată o tentativă de fraudare a site-ului Store21.ro şi va pune în mişcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care au încercat acest fapt.

 

Contact

Program Relații cu clienți (informații și asistență on-line):

Luni – Vineri: 9:00 – 18:00

Telefon:  (+40)762122221 

E-mail: [email protected]