Cum comand?

  1. Adăugă produsul în Coşul de Cumpărături;

Selectează categoria de produs din meniul principal;

Vizualizează și selectează produsul care te interesează;

Adăugă produsul în Coşul de Cumpărături dând click pe butonul ADĂUGĂ ÎN COŞ.

Dacă doreşti să faci cumpărături în continuare trebuie să accesezi CONTINUĂ

CUMPĂRĂTURILE şi să repeţi paşii de mai sus.

 

  1. Finalizează comanda

Dacă doreşti să finalizezi comanda accesează FINALIZARE COMANDA.

Realizarea cupărăturilor din magazinul online Store21 este permisă clienţilor care au deja un cont de utilizator pe site-ul magazinului nostru sau celor care vor să plaseze o comandă fărăcrearea unui cont.

Completează toate datele corespunzătoare informaţiilor de LIVRARE, FACTURARE,

TRANSPORT şi PLATĂ.

La final trebuie doar să CONFIRMI COMANDA, dupa care vei primi un email de confirmare la adresa înscrisă, cu toate detaliile comenzii tale.

Atenție! În cazul în care nu primești e-mail, comanda nu a ajuns la noi. Poți relua pașii sau poți comanda telefonic, apelând unul dintre numerele afișate la secțiunea Contact!

Important! Odată cu lansarea comenzii și cumpărarea produselor, clientul acceptă Termenii și condițiile de utilizare, aceasta având valoarea unui contract valabil încheiat.

Prin acord, clientul își asumă în totalitate drepturile și obligațiile ce decurg din cumpărarea produselor din magazinul virtual www.Store21.ro, care este proprietatea TNS ONLINE TRADING SRL.

Vrei să afli mai multe informații despre modalitățile de plată?

Contactează-ne la  (+40)762122221 pentru orice informație legată de plată.

 

Livrarea produselor comandate

Ne asigurăm că produsele ajung la tine acasă în perfectă stare de funcționare. În cazul produselor ce se află pe stoc în depozitul nostru, termenul de livrare este de maxim 2 zile lucrătoare din momentul în care comanda dumneavoastră a fost confirmată. Pentru produsele care se află în stocul furnizorului, acestea vor fi livrate în axim 3 zile lucrătoare, iar toate comenzile se vor expedia prin curier rapid. De reținut! Rugăm toți clienții Store21 să solicite verificarea integrității coletului la primire, iar orice reclamație după semnarea AWB-ului de primire nu va fi valabilă. Valoarea exactă a taxelor de transport va fi afișată în momentul finalizării comenzii, iar aceasta poate să difere în funcție de greutatea totală a coletului livrat. Transportul produselor este asigurat de FAN Courier, iar valoarea livrării se calculează astfel:

– Primele 15kg: 20 lei/colet;

– Între 15-25 kg: 30 lei/colet;

– Între 25-40 kg: 45 lei/colet.

Clienții pot beneficia de transport gratuit oriunde în România, fără a se percepe taxe suplimentare pe km parcurși în plus. Acesta este gratuit pentru orice comandă de minim 650 de lei/comandă.

Statusul comenzilor și al AWB-urilor poate fi urmărit direc în contul de client prin sistemul de AWB Tracking aferent fiecărei comenzi.

 

Termeni de livrare

Comenzile sunt trimise prin firma de curierat rapid specializat şi ajung la client în aproximativ 24 de ore de la expediere. În condiţii speciale sau în cazuri excepţionale, societatea îşi asumă dreptul de a mări timpul de livrare.

 

Garanția produselor

Store21 oferă până la 24 luni garanție pentru orice produs achiziționat. Termenul începe din momentul în care comanda ajunge la client. Fiecare produs are specificată perioada de garanție oferită de producător. Certificatul de garanție se trimite pe adresa de email a clientului în momentul expedierii comenzii, împreună cu factura. Pentru a beneficia de garanția produsului, consilierii Store21 vă recomandă să respectați instrucțiunile de întreținere ale produsului prezente pe eticheta și certificatul de garanție.

Pentru informații legate de garanție, puteți contacta Departamentul de Relații cu Clienții telefonic –  (+40)762122221 sau prin e-mail: [email protected].

Orice solicitare a clientului de înlocuire a produselor achiziționate de pe site-ul www.store21.ro va fi analizată și soluționată de către consilierii store21.ro în maximum o zi de la data la care produsul ajunge la sediul store21.ro.

Taxele de curierat in cazul garantiei sunt suportate de TNS ONLINE TRADING SRL. În conformitate cu H.G. nr 1022/2002 publicată în M.Of. 711/2002 privind regimul produselor și serviciilor care pot pune în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului, TNS ONLINE TRADING SRL declară pe propria răspundere că asigură și garantează faptul că produsele și/sau serviciile prezentate pe site-ul nostru afișate spre vânzare, nu pun în pericol viața, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu standardele naționale și internaționale în domeniu.

Acordarea Garanției se realizează în conformitate cu legislația românească în vigoare și anume Legea comerțului electronic și Legea contractelor la distanță.

 

Returnarea produselor

Pentru a returna un produs trebuie să trimiteți o cerere de returanare la adresa de e-mail [email protected], sau contactați-ne telefonic la  (+40)762122221 

 

Condiții de returnare

Dacă produsul comandat nu este conform așteptărilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), Store21 oferă posibilitatea clienților de a-l returna.

Există două alternative în acest sens:

  • schimbarea produsului cu un altul similar sau diferit, cu aceeași valoare de achiziție;
  • recuperarea contravalorii acestuia.

Important: Produsul trebuie returnat în starea în care a fost primit de către client, cu ambalajul și toate accesoriile originale pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.

 

Modalități de returnare

Opțiunea privind modalitatea de returnare a coletului aparține în totalitate clientului, acesta fiind cel care va suporta în mod direct prețul transportului, în funcție de prețurile practicate de operatorul ales. Clientul poate apela la serviciile de curierat Store21 pentru a trimite coletul prin curier.

Adresa la care pot fi expediate coletele:

Destinatar: TNS ONLINE TRADING SRL

Adresă: Bulevardul voluntari 106, Ilfov

 

Returnarea contravalorii produsului:

Returnarea contravalorii produsului se va face de către Store21 prin una dintre următoarele opțiuni:

  • Virament bancar: din contul TNS ONLINE TRADING SRL în contul clientului (banii ajung în aproximativ 24 ore de la procesarea plății);
  • Refund pe cardul prin care a fost efectuată plata (doar pentru comenzile plătite prin card);

Temeiul legal (conform legislației naționale în vigoare)

Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Termenul de 14 zile calendaristice prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data primirii produselor de către consumator.

La exercitarea dreptului de denunțare unilaterală a contractului de către consumator, comerciantul are obligația să ramburseze sumele plătite de consumator fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data denunțării

contractului de către consumator.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului." (O.G. O.U. 34/2014)

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

 

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către cumpărătorul, iar rambursarea contravalorii produsului se va face de către firma TNS ONLINE TRADING SRL în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, Store21 își rezervă dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea acestuia la stadiul inițial (dacă este posibil) sau, după caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea produsului (calcularea sumei aferente acestei taxe se va face în raport cu prețul mediu al pieței practicat pentru comercializarea aceluiași produs uzat).

La solicitarea clientului, același produs poate fi reexpediat, pe cheltuiala acestuia.

Acestă clauză se aplică, conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse de pe acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanță și aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 litera e.

Important: În toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite.

Motive pentru care Store21 refuză returul produselor:

  • Deteriorarea fizică a ambalajului original sau aplicarea bandei scoch direct pe acestan datorată neambalării corespunzătoare (în hârtie sau nylon) realizate de către client sau curier (în cazul în care acesta din urmă este nevoit să sigileze conținutul coletului, dacă expeditorul nu o face).
  • Deteriorarea sau murdărirea produsului din cauza neambalării corespunzătoare și deteriorării prealabile a ambalajului original.
  • Utilizarea produselor și trimiterea acestora cu semne de uzură.

Recomandările Store21 privind returnarea produselor:

Store21 își cere scuze pentru eventualele inconveniențe legate de produsul achiziționat și recomandă clienților care decid să îl returneze, luarea în considerare a următoarelor aspecte:

  • Toate produsele returnate sunt analizate individual, în detaliu, de către specialiștii Store21, iar procesul de verificare se realizează în fața camerelor de supraveghere.
  • Store21 recomandă returnarea produsului în ambalajul original, cu etichetele intacte, accesoriile aferente și documentele care l-au însoțit, fără a interveni în niciun fel asupra acestuia și ambalarea corespunzătoare a coletului (în hârtie sau nylon), înainte de a fi predat curierului.
  • Store21 recomandă nereturnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului și plata taxelor de curier dus-întors de către client.

Politica de confidenţialitate

Prelucrarea datelor cu caracter personal Accesarea Store21.ro implică acceptul utilizatorilor ca datele lor personale să fie păstrate şi prelucrate de TNS ONLINE TRADING SRL. Scopurile prelucrării acestor date sunt: crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte statistice, informarea despre promoţiile Store21.ro sau despre orice alte promoţii sau activităţi desfăşurate de Store21.ro prin orice mijloace de comunicare (poştă, e-mail, telefon, SMS, etc.). Pe baza consimţământului expres şi neechivoc şi numai în limitele legislaţiei în vigoare, în scopul de a răspunde solicitărilor dumneavoastră prin oferirea de noi produse/servicii, este posibil să oferim astfel de informaţii către terţi (ex: furnizori de servicii de marketing, alţi furnizori de servicii; agenţii de stat, guvernamentale sau asociaţii din domeniul asigurărilor, atunci când legislaţia prevede acest lucru; alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piaţă a produselor şi serviciilor noastre). Pe site-ul Store21.ro, utilizatorul este responsabil pentru toate activităţile care survin prin accesarea contului şi parolei personale. TNS ONLINE TRADING SRL nu poate fi făcută responsabilă pentru erorile survenite în urma neglijenţei utilizatorului privind securitatea şi confidenţialitatea contului şi parolei sale.

Datele personale ale utilizatorului vor putea fi folosite de către Store21.ro numai în scopul declarat al acestui site.

Informaţiile din contul de înregistrare, precum şi datele din formularul de comandă vor fi  folosite pentru procesarea comenzilor sau informări despre eventualele promoţii. Datele personale vor putea fi transmise autorităţilor în drept pentru verificarea tranzacţiilor comerciale sau orice verificări justificate în baza legii, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile în vigoare.

TNS ONLINE TRADING SRL garantează securitatea şi confidențialitatea datelor găzduite şi

transmise prin sistemul său informatic; nu îşi asumă însă responsabilitatea pentru pierderile de informații cauzate de orice defecțiuni sau erori ale softului cu care este conceput şi găzduit site-ul şi nici nu garantează faptul că site-ul, serverul/serverele sau mailurile expediate de Store21.ro nu conţin viruşi sau alte componente dăunătoare. De asemenea, TNS ONLINE TRADING SRL nu răspunde pentru defecţiunile care periclitează securitatea serverului pe care este găzduit site-ul. Store21 certifică faptul că va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comerţul electronic, precum şi a Ordonanţei nr. 130/2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă cu modificările ulterioare. Printre aceste drepturi se numără (enumerarea nu are un caracter limitativ):

  • dreptul de a cere Store21.ro să vă confirme prelucrarea sau nu a datelelor dumneavoastră personale, în mod gratuit;
  • dreptul de a cere Store21.ro să rectifice, actualizeze, blocheze sau şterge, în mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conform dispoziţiilor Legii nr.677/2001;
  • dreptul de a cere Store21.ro să înceteze, în mod gratuit, prelucrarea datelor dumneavoastră personale;
  • dreptul de a cere Store21.ro să înceteze expedierea de mesaje promoţionale.

 

Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna şi trimite de către persoana înscrisă în baza de date prin e-mail sau prin poştă. Store21.ro foloseşte măsuri de securitate împotriva pierderii, alterării sau folosirii greşite a informaţiilor care se află sub controlul nostru.